D' followers!

Selasa, 19 Julai 2011

Wallpaper Domo-kun?!

Melihat pada tajuk yang tertera di atas, pasti kauorang tertanya-tanya apa kebendelah yang aku nak membebel kali ini pasal si Domo-kun tu, kan?


Sebenarnya, tak ada bendalah sangat. Aku sebenarnya nak tulis pasal adik aku yang telah menggantikan wallpaper notebook kami ini dengan gambar wajah Domo-kun yang bagi aku tak cute langsung. (menyeramkan adalah)
Wallpaper notebook kitorang sekarang
Muka Domo-kun yang bagi aku comel tapi menyeramkan...
Bagi kome?

Uishh! Tengok gigi dia! memang sahlah dia ni monster!
(Dia ni memang monster ke? Aku tak tau!)



Walaupun sebenarnya binatang Domo-kun ni memang comel, tapi kalau fokus bahagian muka dia...eiii! Monster berbulu coklat manalah pulak yang sesat melekat kat skrin LCD notebook kitorang ni? Ish3x!!!


Baiklah, itu sahaja yang mahu aku ngomelkan kali ini. Moga bertemu lagi!


p/s- Jangan marah ya, Anum?

1 ulasan: